söndag 12 maj 2013

Förvaring av presentpapper

Jag såg det här sättet att förvara presentpapper på någonstans. Tidigare har jag haft alla mina rullar nertryckta i en papperspåse i garderoben. De står fortfarande i garderoben men nu mer stadigt. Dessa behållare som egentlinge är till plastpåsar kostar 15 kr styck på IKEA. Jag köpte tre, en till enfärgade papper, en till mönstrat. Tänkte ha julpapper i en men jag var tydligen duktig i julas och använde upp det jag hade istället för att köpa nytt. Den tredje behållaren var dock inte svår att fylla. I den har jag nu cellofan och wellpapp.
 


2 kommentarer:

  1. Bra idé och det blev snyggt också. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag hade det så i mitt städskåp , det var rätt bra, men efter användning så tryckte jag liksom bara ner dem och då blev de galet rörigt och spretade både hit och dit :)

    SvaraRadera