tisdag 21 juli 2015

Use it all!

Som jag skrev igår blir det mycket kort gjorda just nu. Jag nämnde också att jag försöker använda upp alla småbitar som snabbt uppstår när man pysslar med papper. Nedan ser ni hur jag använt smala remsor papper som blivit över när jag gjort andra kort. Många hade kanske kastat dessa småbitar men jag tycker att det är dumt. Dessutom gillar jag utmaningen i att sitta och para ihop bitarna till något nytt.






För ett tag sedan gjorde jag kortet nedan. Väldigt enkelt där det söta pappret fick tala för sig själv. Två av korten ovan är gjorda med se små remsor som blev över när jag skar till pappret i rätt storlek. 




Vad gör ni med alla de där småbitarna? Kastar ni dem eller har ni några tips ni kan dela med er av?

Fler tips på hur ni kan använda pappersspill hittar ni här: 

Spillpill
Grattiskort



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar