lördag 26 januari 2013

Att göra-listan

Det finns alltid mycket saker jag vill göra och prova på. Det spelar ingen roll hur mycket jag betar av, den där listan fortsätter ändå bara att växa. Några av de mängder av punkter som finns med just nu är:

  1. Virka fodral till mobilen
  2. Lära mig kalligrafi
  3. Göra flera tavlor
  4. Göra flaskunderlägg
  5. Göra små dekorationer av minihamapärlor
  6. Sortera mina recept och hitta något snyggt och funktionellt sätt att förvara dem på
  7. Styla om konservburkar till blomkrukor
  8. Fylla på lagret av gratulationskort
  9. Stämpla på ljus
  10. Göra massor av olika typer av smycken
  11. Göra bordstabletter
  12. Stöpa ljus
  13. Bygga kakfat
  14. Dekorera tändsticksaskar
  15. Dekorera gamla glasburkar
  16. Bygga en klockor
  17. Virka en matta av plastpåsar
  18. Göra tryck med frukt och grönsaker
  19. Göra något kul av alla foton jag har
  20. Brodera allt möjligt
  21. Spraymåla allt möjligt
  22. Dekorera tidskriftssamlare
  23. Pröva quilling
  24. Bygga lampor (i plural)
  25. Arbeta med ståltråd och najtråd
... och mycket, mycket mer. Känns som att 25 punkter borde räcka men jag skulle kunna fortsätta i all oändlighet...

2 kommentarer:

  1. Haha, det skulle vara en lista från mig :) Men jag struntar i listan för jag blir bara deppig när jag inte hinner med. Fast min piratöverrasking är pågång. Riktigt på gång och det känns kul.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Du måste ta bilder och visa! Har spånat lite på en annan idé idag (som inte finns med på listan). Jag måste avsluta lite projekt nu så att jag kan börja på nya =)

      Radera