fredag 12 oktober 2012

Fler inköp

Tidigare i veckan var jag på Stoff och Stil, i förrgår var jag på Panduro Hobby och gick loss. Jag stod då och tittade på ett startset med Photo Pearls. Ett dataprogram som gör om foton till pärlplattemönster. Jag vill verkligen prova detta även om jag inte tror att man gör så många, var ska man ha alla pärtplattor? Jag lät paketet stå kvar i hyllan till en annan gång. Väl hemma kollade jag facebook där en kompis lagt upp en bild på ett just sådant paket, det var tydligen halva priset i Outletbutiken. Igår sögs jag alltså dit och nu har jag definitivt handlat allt pyssel jag behöver ett tag framöver. Det blev Photo Pearls i svart/vitt/grått och så köpte jag några mer färgglada nabbipärlor med. Det blev annat också men nu känner jag att den här bloggen mest kommit till att handla om mina inköp. Ska bli ändring på det, snart kommer ni få se smakprov på saker jag faktiskt gör och inte bara vill göra.

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar