söndag 21 oktober 2012

Ska det bli tavlor någon gång?

Tavlor står ganska högt på "att göra"-listan men det har fortfarande inte blivit några. Jag målade flera olika bakgrunder för ett tag sedan men det har inte hänt mer med dem. Jag hade egentligen ingen plan för mer än en av alla de canvas som jag kladdade färg på, nu vet jag ännu mindre vad jag ska göra med dem.
 
I fredags upptäckte vi att vi haft inbrott i vindsförrådet. Det resulterade i att jag klockan sju på kvällen fick gå till Claes Olsson och köpa ett cykellås. Detta för att förrådet inte skulle stå och gapa "Varsågod!" till andra långfingrade personer. På Claes Olsson gick jag förbi maskeringstejpen och kom på att sådan ville jag ju ha till mina tavlor. Det blev ett trepack i tre olika bredder. Vi får se när de kommer till användning, förhoppningsvis snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar