måndag 8 oktober 2012

Pyssel och ingenting annat

 
Välkomna till min pysselblogg. Jag har tidigare skrivit en annan blogg men kände att den till slut handlade om allt och ingenting. Alla former av pyssel och skapande är det jag helst ägnar min fritid åt. Därför har jag bestämt mig för att skriva om detta och ingenting annat (nästan) i den här bloggen. 
 
Dessvärre hittade jag inte så mycket bilder på mina nuvarande projekt men jag lovar att ta mer bilder och lägga upp. En punkt högt upp på "att göra-listan" är tavlor. Det är väldigt tråkigt och tomt på väggarna i lägenheten och jag har massor av idéer på vad jag vill ha där. Till att börja med har jag målat bakgrunder på olika stora canvas. Jag återkommer med fler bilder när det finns något mer än en bakgrund.
 
 

1 kommentar:

  1. Nice Lena! Du är en riktig glädje stridare och inspiratör :) kram Anna

    SvaraRadera